lauantai 9. helmikuuta 2013

The Inbetweeners

Oon tässä nyt kattellu taas The Inbetweenersiä ja kaikenlisäks oon nähnyt nää jaksot jo mitä tässä kattelen.. Vois,vaikka todeta 4 luuseria on ihan OK. Koulupoika ja sivistynyt sellainenkin on kans ihan fine :D Eli nyt just,kun ei oo muutakaan tekemistä niin katon tota kyseistä ohjelmaa. Mikä on sinänsä ihanjees jos vertaa siihen,että kököttäisin vaan? Nojaah tänään olin jo aika aamulla koskarissa,koska käväsin ostamassa converset,fjällrävenin repun ja race marinen tummansinisen pipon. Lähdin sinne vaan ostaakseni pelkät valkoset conssit,mutta sitten tuli matkaan mukaan noi kaks muutakin tavaraa. No ehkä mä nyt kestän tän kauheen kohtalon?
Olin mä tänään myös Puuran kaa. Me kaks mestari kokkia tehtiin pannariakin. Kamppailtiin myös varmaan yli tunti sen tietokoneen kaa,kun se romu ei saanut ääntä tuleen ittestään! Alko jo tuleen mulle ja Paulalla siinä vierotusoireita,kun ei ollu musiikkia.. Uhkasin Paulaa jo,sillä että mä rupeen laulaan jos ei ala tuleen musiikkia. No onneks ei sitä kauheutta kukaan joutunut kuuntelemaan... Se ois voinu välillä mennä hiukkasen nuotin vierestä :D
Lopuks vielä kuvat ostoksista ja thats it.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti